måndag 9 januari 2012

YIT

YIT bättre kan man inte få det

Sista dagen på YIT! man går därifrån med en lättnad av att man ska vara "ledig" i så lång tid men även med en tår i ögat när jag nu lämnar mina fina arbetskamrater som jag har jobbat med nu några månader. Kan inte säga annat än att jag trivdes hur bra som helst på YIT och arbetsledarna/sekreterare var härliga och kunde hjälpa en och inte blev arga när man t.ex. hade gjort något fel....som tex: köra in i ett garage som är alldeles för litet för min bil med stegen på bilen :D (lite smått pinsamt var det ju faktiskt när man sto där med bilen) men man lever ju som sagt och snart kommer jag fara på en resa med en av min absolut bästa vän. Jag hoppas verkligen ni följer mig nu på min resa. Jag lovar att när jag har tillgång till internet så kommer det dyka upp något fint på denna sida, ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Jo du verkar ha haft en jättebra arbetsplats, med trevliga arbetskamrater,
    Arb.ledare, chefen o kontoristen. Känns bra för oss också att allt varit så bra.
    Kanske det blir Yit när du kommer hem också:-)
    Kram Mamma

    SvaraRadera