söndag 1 januari 2012

Yaaaaay 2012!

Äntligen! året som vi alla har längtat till är nu här! 2012 fuck yeah....typ kanske något sånt...alla i världen tar nu nya tag och alla ställer sig frågan när den första naturkatastrofen ska slå till mot oss? hmmm....nu när vi går från att ha en lurig kadafi som smyger runt i klänningar men glöm nu inte bort hans kusin som också bär klänning och en turban som bor i ett hus...kan ni tänka er att Usa letar i en bunker när usama bin laden i själv verket sitter och porrsurfar i en lyxvilla. Men låt oss absolut inte glömma det översvämmade/"nuclear" landet kina som har haft det lite halv jobbigt under detta år.

Vad ska hända detta år? ska det bli som alla säger....? ska vi verkligen dö i december detta år? detta låter som mitt tyngsta inlägg någonsin. Men gör detta med lite humor (tragiskt nog) men även med glimten i ögat för det som har hänt detta år vill vi inte uppleva igen! Men tänk själva hur läskigt skulle det inte vara om usama kommer tillbaka från de döda.....hej hej!

Jag vill även hinna tacka för alla mina julklappar som jag fick under 2011 men även för alla vänner jag har fått och förlorat (om jag nu har förlorat någon vän) :D hoppas ni följer med mig på min resa till thailand/australien/nya zeeland m.m. jag skulle verkligen uppskatta det. Hoppas ni har haft en underbar jul och nyår för det har då jag haft. Om vi inte ses i Piteå kanske vi syns i Melbourne, Ha de bäst!

MVH
Jag kan inte sjunga.....jag kan gunga

2 kommentarer:

  1. Hallå!! Dags att typ uppdatera här kanske!? ;D

    SvaraRadera
  2. Hej bror! Jag tror bestämt att det var Japan som hade ett halvdrygt år och inte kina... vi hörs ikväll!

    SvaraRadera