torsdag 5 januari 2012

En lång helg framför mig nu

En lite längre helg av de andra kan ju firas med att jag faktiskt gör ett inlägg och berättar lite om vad som har hänt de närmaste dagar.
Jag och Gustaf var på PT igår och fotade oss för tidningen eftersom vi ska fara bort! taggad! Läs gärna PT idag den 5/1 så får ni se på något vackert men även läsa om hur det gick till när jag fick för mig denna idé om att fara och resa till Australien :) men detta är inte det enda som har hänt i veckan! har även hunnit fara och fixat nya heldygns linser så man kan använda solglasögon när man vill utan att behöva byta och hålla på. Klippte mig även för att se ut som en människa för fotograferingen på PT! det kanske dyker upp nå mer bilder här om ett tag från den dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar