tisdag 18 maj 2010

nu får det ge sig!

Glad att alvedon finns som stöd när man är hängig

Börjar bli gode trött nu på att vara sjuk....varit sjuk sen typ onsdag eller nå sånt och det verkar då aldrig bli åt det bättre hållet....det blir bara sämre och sämre ^^ men jag får nog skylla mig själv som aldrig tar det lungt även om jag måste göra det för att bli frisk någongång^^ men vafan man kan vila när man är död! :D helgen har då varit riktigt bra även om jag nu inte har varit riktigt på topp. näää nu vill jag då gå och sova men det är inte så lätt när man är sjukt pigg och klockan är 00:46 YAAAAY!!............
Youtube får underhålla mig nu ett tag så jag kanske bli lite tröttare och sen försöka lägga sig och sova så man kanske orkar fara och kolla på när dom spelar basket imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar