torsdag 6 maj 2010

Bloggen blir mer intensiv! ^^

Hade egentligen inte tänkt skriva något men jag hade tydligen fel om mitt förra inlägg då jag säger att ingen läser mig blogg ^^ gör ett blogginlägg på grund av "request" haha eller vad man nu kan kalla det! :D Men skit samma! :D
Idag höll jag i alla fall ett tal för hela klassen. Mitt tal handlade om kompisrelationer och hur vi fungerar tillsammans, alltså killar - killar och tjejer - tjejer. plus att jag har haft en religionsuppgift idag också tillsammans med Dennis vilket gick riktigt bra enligt mig ^^
Men nu kanske man ska ta sig i kragen och fortsätta på min powerpoint uppgift till projektarbetet som också ska redovisas innan man går ut! :D
En sak jag aldrig har förstått mig på här i livet är lärarna på skolan.....dom får panik när det börjar närma sig skolavslutningen...inte för att jag vet om det är någon nyhet för dom att vi elever faktiskt har sommarlov nästan samma tid varje år.....lärarna får panik och eleverna får lida pina för att hinna med alla arbeten som måste göras.

Dock så börjar det avta lite nu efter två veckor hårt slitande med MASSOR av arbeten som skulle in.


Men för att gå till något helt annat så gör de mest populära låtarna nu för tiden på 3 ord precis som denna låt som jag hittade på kliint. Härlig dans måste jag säga! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar