fredag 7 maj 2010

Fredag hela veckan!

Fredag igen och en vecka närmare avslutningen som börjar närma sig med jätte steg för oss som går ut! medans Henke, Gurra, Tomas och Öhlund sitter och nöter FIFA 10 så passar jag på att lägga in ett inlägg på facebook! så ni blir lite uppdaterade :)
JO just ja! passade på att prova nya Adobe Photoshop CS5! av det lilla jag har använt det så tycker jag det ser riktigt bra ut! dom har gjort det lättare att använda och uppgradera saker som när man ska ta bort en del ut en bild:
Tog cirka 5 sekunder att ta bort lite saker från bilden och jag var inte alls noga! riktigt bra uppdateringar från Adobe denna gång! prova själva! :)
När jag lika är inne bland mappen får påskbilderna jag kan inte hålla fingrarna borta från att lägga upp denna bild:
så sjukt hääärlig bild på mig alltså! går det att ryka nå mer än vad jag gör eller!? det tror jag fan inte! ^^
men nu ska jag gå och spöa grabbarna i NHL! ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar