torsdag 13 maj 2010

New Shoes

Kanske borde lägga in en liten uppdatering om lite jag har gjort ^^
kan då informera om att student/balkläderna är fixade och allt som hör där till :)
I tisdags hade jag det sista provet för LARM....riktigt skönt att slippa att gå på den lektionen måste jag säga. Igår efter skolan for jag i alla fall till stan för att handla nå skor och boka klipptid. vad jag inte visste var att stan stängde fyra och jag kom dit halv....så jag han precis prova och köpa skorna.
499 kr på Scorett ;)

Sen så mötte jag Amanda och Therese som var taggade på att käka glass i kylan! GREAT IDEA! ;D sen drog vi hemåt för att Amanda skulle dra vidare till Stockholm i 4 dagar typ :)
Men nu ska jag snart börja göra mig redo för att fara på middag och sen dra vidare på challenge men grabbarna för att se på hockey :D

Nu när man har nya skor så får denna låt bli dagens låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar