torsdag 27 september 2012

Rusta har kommit till stan! ÄNTLIGEN! eller va?

Invigningen av rusta har nu kommit och Piteå vaknar till liv och vi möts av gamla tanter och gubbar som köar för att hoppas på att dom bjuder på något. Besvikelsen som då uppstår när dom får en ryggsäck! besviket går dom in i butiken och håller tummarna på att dom hittar något annat som var där att komma hit för! jag väntade med att gå in efter klockan 5 för att det då kanske hade hunnit avta lite folk i butiken......JOMEN TJENARE! det kunde man ju glömma!

jag kom ändå utstrosandes med en lampskärm som jag hängde upp i mitt rum som jag kanske kan ta vidare när jag väl får en lägenhet.




1 kommentar:

  1. Den var jättefin din lampa. Lyser så mysigt orange. Passar så bra till dina övriga orangea detaljer. Kram :-)

    SvaraRadera