torsdag 13 oktober 2011

Sony playstation 3! LOSERS!

ÅÅÅÅÅH vilka losers sony är med sitt säkerhetssystem! nu har dom blivit hackat igen för typ 10 gången detta år! alltså är det inte så att sony är gode stort och då tycker man ju nästan att dom skulle ha satsat typ en tia till för att få till det liiite bättre! det verkar ju till och med som att jag skulle ha kunnat hacka det. Är det inte bättre att sony börjar med ett inloggningssystem till sina ADMIN konton? men njaaa kanske inte för då har väl hälften av alla abc123 som lösenord och deras katt som användarnamn! jag undrar seriöst om man ska ge bort sin ps3:a och satsa på wii istället eftersom det verkar vara mycket svårare att hacka sig in på! men det hackarna inte vet att ADMIN personalen för wii har 123abc istället för det abc123! och sitt namn som användarnamn! (det är omöjligt för en hackare att lista ut) Om ni nu har kommit så här långt i mitt underbara inlägg så kanske ni nu känner! wtf am i still reading this shit!? jag har inget svar på det men tack för att ni läser min blogg! skriv gärna en kommentar! And remember! E.T phone home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar