fredag 28 oktober 2011

Idag är det freeeeeedag!

OOOOH! nästan spyfärdig den sista timmen på jobbet idag. Det är inte ofta jag är var så trött, sliten, och smutsig! äntligen är det i alla fall helg och det är ju väldigt skönt måste jag då säga. Henke kommer snart hit och då hade vi väl tänkt hitta på nå kul eller något! :) Imorgon har man en hel dag av händelser som kommer att ske! bland annat så kommer jag vakna (som vi flesta gör på morgonen!) sen hade jag väl tänkt dra ner på stan tills klockan slår två för då ska jag på fotografering som Elin hade anmält mig på! thanks! ;) på tal om elin så var den lilla filuren till thailand idag! GREAT GIRL! WATCH THE FUCKING NEWS! hahaha nää men hon ska inte vara där sni kan andas ut. Men nu kommer henke precis så jag ska ta och avrunda inlägget med att säga: SVARA FÖR FAN INTE BUS DÅ JÄÄÄÄVLAR!

Dagens låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar