torsdag 27 oktober 2011

Morgonpasset i P3

Fick sitta och fundera ett tag innan jag kom på vad tusan man skulle ha skrivit idag. Kom inte riktigt på något bra för det har inte hänt så jätte mycket. såg precis att jag enbart hade tre personer som hade varit in idag och kollat på bloggen! WTF lixxom man blir ju inte peppad och jag vet inte hur jag ska få upp siffrorna riktigt! men detta inlägg dedikerar jag till alla mina trogna 3 tittare! :D haha Har nog aldrig skrattat så mycket som idag åt morgonpasset i P3! är på ett bygge just nu och gubbarna som är där och jobbar kollar snett på mig varje gång jag vräker ur mig ett skratt (kanske inte det tystaste skrattet men men) Fuck them lixxom! :) (älskar att jag har blivit nörd och skriver lixxom) (och att jag gör så många parantes tecken) (som just nu lixxom typ) :D och som vanligt en dag som denna kommer det en låt av en kille som verkligen inte kan sjunga tacka gud för auto-tune! varsågod! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar