onsdag 10 oktober 2012

Throwback Wednesday!

Kommer du ihåg vad du gjorde för tio år sedan eller är allt bara ett enda blur som det typ är för mig! Jag har inga direkt minnen utav det men det var väl säkert för jag hade fullt upp med att tycka att tjejer fortfarande var äckliga och Counter-Strike var mitt liv!

Counter-Strike 1.6
Kommer du ihåg första gången du skulle gå in på Lunarstorm.se men du visste egentligen inte vad i hela h-vetet du skulle in dit och göra! Du hade hört alla fantastiska ord som: klotterplank, gästbok, pro och status (den där grejen som fanns där så man skulle veta vem som var cool), Mycket status = jävligt cool!. Men du vet det där jobbiga ögonblicket när man har tappat bort sitt lösenord och söker efter: Har du glömt bort ditt lösenord till. LUNARSTORM körde på en helt annan strategi dom hade: Har du töntat bort ditt lösenord? hahaha magiskt ^^

Lunarstorm innan det gick i graven
Kommer du ihåg vilka låtar du lyssnade på? Du kanske bara hade en favorit som du nötte sönder i år och dar? mest troligt var säkert låtarna från någon av följande skivor: Greatest hits eller Flintstones top 20! Här har ni en av alla låtar som jag lyssnade på under mina dar som liten......eller ja mindre! (stor blir jag aldrig!)

Här har ni en låt som får mig att tänka tillbaka! ha det bäst! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar