söndag 28 oktober 2012

Fototriss - En av mina livserfarenheter

Nu är det andra gången jag lägger ut en fototriss så jag hoppas denna blir en liknande succé som den förra veckan. Det var en riktigt super kul upplevelse! (gjorde detta när jag var i nya zeeland). Verkligen något ni måste prova på! Ha det super bra så ses vi nästa vecka.

Glöm inte av fars-dag för tusan! det är närmare än vad du kan
tro! =D COOLSTUFF Har några riktigt fina grejer till just din pappa!





Fantastiskt landskap

Adrenalinet i kroppen. (jag är till höger i mitten)

Bäst att hålla i sig hårt!

ANDRA FOTOTRISSARE! HÄR

14 kommentarer:

  1. Det så ut til å være litt av en raftingtur. Godt det ikke var meg :-)
    Ha en flott kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/28/jag-gillar-var-oppgaven/

    SvaraRadera
  2. Ser fantastiskt roligt ut...men jag skulle inte våga åka forsränning:-). En jättefin fototriss har du gjort idag igen:)

    SvaraRadera
  3. Super fin triss, Jag visste då inte ens att coolstuff fanns.
    Då måste man ju ta en sväng om där och se om man hittar något.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo dom verkar ha allt roligt man kan behöva :D

      Radera
  4. Detta var en fartfylld triss :)
    Härliga bilder!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar dina bilder :) Annars är jag glad att vi får gilla olika ;)
    http://provtyckningar.blogspot.se/

    SvaraRadera
  6. oj, va härligt!! Det skulle jag vilja prova=)) När är farsdag egentligen??

    SvaraRadera
  7. Oj vilken levande bildserie! Härligt med forsränning, glada människor och blöta människor! :-D Jättefina bilder.

    SvaraRadera
  8. Wow, så spännande och häftigt! Cool triss!

    SvaraRadera
  9. Gillar trissen...men nej, det vill jag inte prova! Det ser ju livsfarligt ut! ;-)

    SvaraRadera
  10. Häftig triss...men nej, det vill jag inte testa! Ser ju livsfarligt ut! ;-)

    SvaraRadera
  11. Roliga bilder! Och det ser ut som dom flesta har skoj också... Riktiga upplevelser ;)

    SvaraRadera