torsdag 22 december 2011

Jullov! Få reda på vad jag har köpt!

Jullov OOOHYEAAAAH! finally! synd att man inte är som ett litet barn nu för tiden och längtar tills att få öppna sina julklappar! För det är ju ändå det julen handlar om...eller hur var det nu igen!? låt mig tänka...en snubba dödas för att han inte gav några julklappar! I FOUND THE SOLUTION! nä men seriöst! ge mig klappar or die! ;)

Jag har då köpt massor med fina presenter till min familj: en rosa häst till brorsan (helvetes dyr), en nageltång till morsan (helvetes billig) och en trasig strömbrytare som inte fungerar till farsan (Helvetes mitt i mellan i priset)
så nu vet ni iallafall vad jag har köpt till min familj! hoppas ni fick nå tips. PS: hästen kan vara lite svår att hitta på clas ohlson till exempel, det är nog lättare att ni går till Hasses mek och hästar!

God JUUUUL! OOOOOHYEAH!


1 kommentar:

  1. Allt finns på classe! Rosa hästar har vi på hylla D39.

    SvaraRadera