söndag 11 december 2011

Äntligen söndag!!!!!!!!

Skönt med söndag igen! älskar dom där härliga söndagarna när man vaknar upp med ångest och tänker.....fan vad helgen gick fort! Har då inte fått något vettigt gjort men det får jag typ aldrig. Har inhandlat lite saker som t.ex: universal adapter som jag kan ta med på resan! AWESOME. Har även hunnit med att köpa myggnät eller ja mors/fars har köpt det åt mig, thanks!

Kan ju vara bra att ha ett myggnät när man ska sova under en stubbe eller något annat intressant så inte dom stora stygga myggen kommer och suger i mig (jag har nog för mycket socker i blodet) som tur är så kommer vi inte vara vid de värsta ställena så vi klarar nog oss utan problem. Imorgon är det saxlift/skylifts utbildning som gäller för hela slanten. WISH ME LUCK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar