lördag 29 januari 2011

OOONT i ryggen men nanting!

som ni redan försto av huvudrubriken så har jag grymt ont i ryggen! kan knappt röra mig och jag börjar typ må illa av att jag har så ont i ryggen! det är så sjukt jobbigt...och inte blir det nå bättre genom att jag sitter vid datorn nu heller ^^ jag vill ha en bärbar så jag slipper gå upp ut sängen! stationära datorer är överskattade! :D

när apple släpper en ny uppdatering av macbook pro kommer jag lägga iväg en beställning direkt! hörde nämligen att det är längre leveranstider på macbook, macbook pro så det måste ju betyda att något nytt kommer inom kort! det kommer blir sjukt spännande! :)



efter en lång tid nu på min blogg så gör jag ett inlägg utan att lägga upp en video! jag måste ha jävligt ont i ryggen alltså! hahaha ni får ha det så bra allihop så hörs vi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar