söndag 30 januari 2011

nya lurar

Söndag......fyfan så hemskt! söndagar är den värsta dagen på veckan....ångestdagen kan man nog kalla den! men jag lyckades ändå få den till en bra söndag enligt mig :) dage började med att man vandrade ner till stan och köpte ett par Koss iporta pro lurar! grymt bra ljud för så liten form! sen gick jag ner till clas ohlson och köpte en steg räknare och nå blinkerslampor till bilen.
sen for man vidare till mormor och morfar! men i alla fall när jag kom hem så fick jag för mig att för första gången bygga upp en liten egen studio......lite humor i det hela kan man ju tycka det är när jag först började med min iphone som lampa! ^^

mycket tjorv med ljuset men tillslut kom jag på till denna smarta lösningen!

Bilden är tagen med morsans kamera

Måste säga att det är lite komiskt att det slutar med att jag sätter ett vitt papper på en pall och en gammal jäva lampa på sängen! detta kan man kalla riktigt budget! ^^ men oj så kul det var! är ju inte så duktig på att ta bilder men jag blev helt klart nöjd :)


lite överexponerad kan man tycka men jag gillar ändå bilden :) lämna en kommentar på vad ni tycker och även på vad jag kan göra annorlunda till nästa gång! :) ha det bra!

2 kommentarer: