måndag 14 juni 2010

Tack för oss! :D

Nu jä*lar var det dax igen att panga upp ett inlägg om vad som har hänt mig den senaste veckan! alltså min studentvecka :) tycker lite synd om alla som är inne och kolla om jag har gjort något nytt på min blogg men dom möts alltid av samma gamla skit varje gång ^^ har då inte tänkt säga allt jag har gjort under veckan för det skulle ta alldeles för länge! men en sak är det då säker och det är att man har då haft riktigt jä*la kul!

Balen var tisdag den 8 juni :) jag gick med min kompis mimmi på balen och såklart mina kära kompisar: tomas, dennis och henke synd dock att dom andra inte ville gå för då hade det varit riktigt grymt! :) men vi hade riktigt kul i alla fall :D kvällen bjöd på riktigt många skratt och god mat med dans som fotografering på stranden

Har inga bilder typ för det var inte jag som tog men ni får kolla in på facebook istället så hittar ni en massa bilder där inom kort hoppas jag! :D (om jag nu orkar lägga in)
Torsdag var det pyntning av flaket som stod på schemat! grabbarna hjälptes åt och vi gjorde ett riktigt fint flak måste jag då säga! ;)

Som jag sa! riktigt vacker blev den till slut :)
Fredag var det den efterlängtande dagen som vi nog kan kalla för dagen-D :) dagen började med en riktigt skön champagnefrukost vid skolan med klassen och resten av alla treor :D sen var det vidare in mot skolan igen för att höra på när lärarna och rektorn pratade och delade ut stipendium till dom som hade gjort något bra under året ^^ jag fick en bok som stipendium.... YAAAY ^^ vid klockan 10 så fick vi tårta och alla betyg :) kan då säga att jag fick 20 VG men inte ett enda mvg! vilket var lite tråkigt kan jag tycka :) men vafan! utspringer ägde rum klockan 18 minuter över 12 :) sen var det att stå och göra sig hes på flaket som gällde! :D

Efter att man hade stått på flaket och slösat all adrenalin så for man hem för att få i sig lite till tårta och träffa lite folk :) Middagen åt vi på sjöbodan med heeeela familjen och käkade innan jag och amanda skulle dra vidare där det sista firandet på denna underbara studentvecka skulle hålla hus!
TACK FÖR OSS STRÖMBACKASKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar