lördag 26 juni 2010

Borta bra men hemma bäst!

Nu på senaste tiden har det verkligen inte hänt mycket på min lilla blogg! förklaringen är att jag har varit borta i typ 11 dagar eller nå ^^ har inte riktigt tänkt att skriva vad jag har gjort! om ni vill veta får ni ta och ringa mig! :)
jag har i alla fall haft det riktigt härligt! bara att komma bort från piteå ett tag var sjuuukt skönt! har då i alla fall hunnit vara överallt i Sverige på de här dagarna :) det började med stockholm - ullared - Göteborg och till sist även Umeå för att hälsa på brorsan!
När man lika så var i stockholm så passade ju att höra av sig till gurra och fråga om han vill komma och käka hos oss i husbilen, vilket han gjorde.
men för att göra detta inlägg lite mindre så ni inte blir less på att läsa min blogg så kan jag då säga att jag har handlat riktigt mycket :) ni ser ju själva på bilden nedan! men nu när jag är hemma igen så är det bara att höra av sig igen så kan vi säkert hitta på något! ;) BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar