torsdag 29 april 2010

Huvudvärken ska bort!

Grymt härligt det känns just nu! även om man har fetaste huvudvärken som aldrig går över så känns det ändå bra att det snart är studenten! balen är fixat, mössan har kommit! bitarna börjar falla på plats! :D
den som säger att studentmössorna är snygga måste ju vara trög! man ser ju förjävlig ut i den! men tur är ju de att man bara behöver använda den en gång ^^
Jag har då inte tänkt att klaga på att den är sååå dyyyr för det är ändå ingen idé! man tar studenten en gång i livet och då ska man ha det bästa ^^ njaaa kanske inte det bästa men iallafall de fulaste ^^


OOOTROOOOLIGT FIIIIIN! ^^

Har pluggat gode mycket nu på sista tiden men idag lägger jag ifrån mig mina skolböcker och far och hittar på något roligt istället! :D
har haft huvudvärk nu i flera dagar men nu ska den jävlat säkert bort! :D

Dagens låt:
http://open.spotify.com/track/6f1kX16GXNncubgCL3KMOP

1 kommentar:

  1. Jag är nästan avis att du har studenten kvar..fy fan vad kul jag hade på min!! Ta vara på den!! =)

    SvaraRadera