tisdag 6 april 2010

Hemma igen

Nu är jag hemme i piteå igen efter en riktigt härlig tripp eller vad man nu kan kalla det till arvidsjaur. Det har blivit en massa skoterkörande och snowboardåkande.
Kan ju säga att mina kläder luktar skit just nu tur att dom nu har hamnat i tvätten! dock skulle jag velat anställa anticimex för att få mina kläder fräscha igen! ^^
det gick alla fall riktigt hett till i arvidsjaur som ni ser på på mig! ^^ haha



Det var sjukt varmt när man körde skoter men helvetes vad det ryker från mig!
tack än en gång mamma och pappa för den fina stugan! :)
Mer bilder från påsken som har gått än så länge kan ni hitta på facebook! :)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du njöt och hade det bra i stugan.
    Roligt att ni trivdes. För oss var det också jätte trevligt att få umgås med er alla.

    Kram Mamma & Pappa

    SvaraRadera