tisdag 13 november 2012

Winter is coming - Vilka goggles ska jag ha?

Vintern är snart här och jag börjar preppa för vinter säsongen där snowboardåkning är en av mitt stora intresse. Det känns nästan som att jag skulle behöva en helt ny utrustning men det beror helt på hur mycket jag har tänkt åka i vinter. Siktar först in mig på nå "goggles" och kanske nå rejäla handskar som inte blir så blöta av all snö så händerna håller sig torra.

Har precis beställt hem ett 30-pack med linser från lensON här på internet för hela 245 kr vilket är sjukt billigt enligt mig.



Sitter och kollar på vilka "goggles" jag ska köpa men det är typ omöjligt att bestämma sig! Om någon har något tips får dom ju gärna höra av sig till mig om tips vad man ska tänka på eller liknande.....är väldigt grön på detta.

OAKLEY - CANOPY - 1999:- (DYRA)

ANON - HAWKEY PREMIUM - 1199:-

Oakley - Crowbar - 1699:-


1 kommentar:

  1. Jag gillade dom blå:) Dom var jättesnygga. Men det är du som ska ha dom och trivas i dom. Lycka till med valet. Kram

    SvaraRadera