onsdag 9 november 2011

Ett tag sen nu

Själv så har man då nästan fullt upp så man inte hinner med att lägga in ett inlägg på bloggen! Det är alltid något i vägen som t.ex. renovering eller övertid på jobbet. Men tänkte i alla fall slänga in ett meddelande till er här ;) Har inte kunnat träna på två veckor nu och det stör mig så sjukt mycket....Har varit sjuk i nästan i en vecka och sen har jag haft fullt upp med annat! var dock och tog två sprutor i lördags! en för hepatit A och den andra var en boost spruta för något jag inte kommer ihåg riktigt! sprutorna kostade 800 kr för båda...Ganska dyra men vad ska man göra! man måste ju som sagt ta de. Idag har vi fått hjälp att flytta ut soffan och löparbandet (som typ väger 100 kg) av Gurra (aka Hurra) och Tomas. nu ska jag gå och se på nå tv sen blir det att sova! (tidig jag vet men sånt är livet)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar