söndag 12 juni 2011

HÖR UPP!

Om det är någon gång i livet som ni ska lyssna ska det vara nu! ni får skylla er själva om ni missar denna sak jag nu ska berätta för er! jag har ju på senaste tiden blivit grymt allergisk mot pollen av någon konstig anledning :D och förra året provade jag en produkt som heter Nazaleze som jag tyckte fungerade bra och nu vill jag bara dela med mig av denna information som kommer göra livet lättare för dig med pollenallergi! dET ÄR 100% naturligt så det finns alltså ingen risk för överdos eller liknande. om du har pollenallergi så tveka inte om du behöver snabb hjälp mot hösnuva.

Det står också på förpackningen att det ska vara bra mot allergier såsom damm och djur! :D

1 kommentar:

  1. Tänk vilken tur att Nasaleze finns:)
    Vi såg på dej att du började piggna till
    efter en stund. Du var så allergisk och
    efter en stund var du pigg:))
    Bra att du berättar om detta,
    så alla med allergi och hösnuva kan
    bli hjälpta.´Vi är så glada att du mår bättre nu:) Kram Mamma

    SvaraRadera