torsdag 5 augusti 2010

160 miljoner!

Varning för väldigt försenat inlägg!!
PDOL är nu över och man även i år har man haft riktigt kul med mycket fina vänner! även om man bara gick fredagen på kvällen så känner man att det duger gott och väl! åldern börjar väl komma ikapp.......eller nå ^^ jobbet rullar då på som vanligt och jag längtar såååå mycket till min lön på 160 miljoner! inget man kanske skryter om direkt....med 160 miljoner för en månad känns gode värt.

Kan ju också ta och berätta att min kära bror ringde mig igår kväll när man låg och precis hade slumrat till och frågade om jag vill hänga med till ÅRE! det känns fan som att denna vinter kan bli så helvetes (och då menar jag HELVETES bra) (ifall ni ville veta att jag verkligen menade helvetes alltså) men men! nu kanske man ska börja avrunda detta blogginlägg med ett litet Ernst citat:


Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.


1 kommentar: