tisdag 13 juli 2010

Jobb på Elektroskandia




Andra veckan på jobbet har börjat och man är sjukt glad över att man har fått ett jobb som har något med mitt yrke att göra i alla fall. Det kanske inte är vad jag hade önskat mig från första början men helvetes vad glad jag är! lite tråkigt dock är de ju när man är inomhus och ser att det är riktigt varmt ute och strålande sol! :( Dock kan jag ju berätta att jag har inhandlat ett WII ^^ sjukt roligt faktiskt måste jag säga ^^ och faaaan alltså! det är faktiskt jobbigt att spela det om man spelar med inlevelse ^^ men nu ska jag gå upp och se om jag klarar av att sätta en framåt volt på studsmattan! (vilket jag inte tror men, men!)

Ja just ja! (höll nästan på att glömma)
Kom precis hem från gokart banan! har varit där och kört med: tomas, henke och deras pappor!
det var faktiskt riktigt kul att få köra av sig lite! nästa gång får vi ta med oss mammorna så får dom också vara med och köra ^^ (Tack brorsan för presentkortet! :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar